دانلود رام رسمی XPERIA Z آپدیت گوشی و فایل فلش C6602

دانلود رام رسمی XPERIA Z آپدیت گوشی و فایل فلش C6602

نمایش بیشتر

دانلود رام رسمی XPERIA Z آپدیت گوشی و فایل فلش C6602

منظور از رام رسمی گوشی چیست و چگونه آن را دانلود کنیم؟

شاید تا به حال عبارت رام (ROM) را شنیده باشید. دانلود رام رسمی به چه منظوری صورت می گیرد؟ فایل فلش چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه رام را برای گوشی خود دانلود کنیم و… از جمله سوالات رایج در این زمینه است. رام برای انواع تلفن های همراه یا تبلت، همان حکم ویندوز برای لب تاب و سیستم های شخصی را دارد. بنابراین شما با دانلود رسمی برای گوشی تلفن خود می توانید سیستم عامل و برنامه ها و نیز سرعت و عملکرد آن را تحت کنترل و مدیریت خود قرار دهید. امکان دانلود رام برای تمامی مدل های تلفن های همراه وجود دارد. به وسیله آن شما می توانید پس از مدتی، تلفن همراه یا تبلت خود را فلش زده و نسبت به بروزرسانی نسخه اندروید آن ها نیز اقدام کنید. بدین ترتیب می توانید از سرعت و عملکرد بهتر تلفن های هوشمند خود بهتر استفاده به عمل آورید.

دانلود رام رسمی در مرکز رام سل

حال که با رام آشنا شدید؛ بیش از پیش به اهمیت آن پی برده اید. در همین راستا برخی مراکز معتبر از جمله رام سل، امکان دانلود رام یا فایل فلش را برای شما میسر گردانده اند. توجه داشته باشید که حتما فایل فلش یا رام می بایست مطابق با گوشی همراه شما باشد. برای استفاده از رام، نیاز به مدل و سال ساخت گوشی خود دارید که در بخش تنظیمات آن قابل رویت است. توجه کنید که اگر به عنوان مثال: گوشی تلفن شما I8530 است؛ باید در مرکز رام سل نسبت به دانلود رسمی همین مدل گوشی اقدام کنید. بدین ترتیب نسخه اندروید شما ارتقاء یافته و بروزتر خواهد شد و مشکلات ناشی از سیستم عامل و کندی یا هنگی آن از بین می رود. حتی خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری آن نیز برطرف می شود. پس بهتر است نسبت به دانلود رام رسمی در این مرکز اقدام کنید.


دانلود رام رسمی XPERIA Z آپدیت گوشی و فایل فلش C6602
نمایش کمتر
دانلود رام رسمی XPERIA Z آپدیت گوشی و فایل فلش C6602
مدل فایلی که دانلود می کنید حتما باید مطابق با گوشی شما باشد.
(با شماره گیری *#1234#* در دستگاه خود و مشاهده AP، از شماره ساخت آن آگاه شوید)
فایل PIT در همه ی رام های 4 فایل (درصورت وجود) قرار دارد اما نیازی به استفاده از فایل PIT در رام 4 فایل نیست.
برخی گوشی ها برای مناطق و اپراتور خاصی عرضه شده اند، مانند: (آمریکا T-Mobile) در این حالت اپراتور آنها آنلاک شده و شما برای فلش دستگاه باید طبق مدلی که در حالت (Downloading) به شما نمایش داده میشود، فایل فلش را دانلود کنید.
مهم: در گوشی هایی که اپراتور آنها آنلاک میشود مدل نامبر داخل تنظیمات گوشی (About) با مدل نامبر نمایان در حالت (Downloading) فرق می کند.
نکته: قبل از نصب رام ها می توانید یک بکاپ کامل از رام از طریق ریکاوری کاستوم TWRP تهیه کنید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید به حالت قبل از نصب رام برگردید.

اطلاعات فایل

مدلآنرویدبیلدنامبرتاریخمنطقهفارسیحجم (GB|MB)پرداخت و دانلود
C66025-1-110.7A.0.2222015/09/07خاورمیانهکیبورد و منو1.18پرداخت و دانلود

آموزش ها پیش نیاز ها